Kétség

 2008.08.18. 10:41

Kétség. Nem ez már sok-ség..

Teli vagyok kétséggel, félelemmel, aggodalommal. Megint felborult az életem... teljesen. Már nem tudom kiben bízhatok, bízhatom-e magamban, hiszen nagyon nehezen tudok tiszta fejjel gondolkodni, monthatnám napról napra felemésztem magam. Döntések, ellepnek a döntések, és mindig kételkedem vajon most jól sikerült-e választanom. Tudom az élet egy hatalmas kérdőjel egy sor burjánzó válasz-úttal tüskézve.

Mindig is képtelen voltam maradéktalanul dönteni, mindig is kétségbe estem, ha úgy éreztem az a döntés nagy hatással lesz életemre. Most is ez van. Azt már eldöntöttem nincs tovább maradásom, de a neheze, hogy hova, kihez, mennyiért, mikor az hátra van. A keresgélésben már el is felejtettem mit tűztem ki célül az elején magamnak, hiszen határozott elképzelésem volt. Eközben a szív, vagy inkább az önzés tudja mi a jó neked, mi a kényelmes mégha drágább is. Hát persze csak nem szabad hagyni magam. Azt hiszem még időben beleért a "bilibe a kezem" és még észrevettem. Sajnos most az anyagi szempontok szerint kell döntenem, mindenben. Nem szabad semmiben a szívemre hagyatkozni, mert később iszom meg a levét. Kemény csaj leszek.. viccesen kemény..

Mindegy. Már döntöttem és ezt a döntést mindenképpen aszerint hoztam meg, amit kitűztem célul. Kész. Most várom a folytatást... mi jöhet még.. bár van egy tippem.. :(

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://velizabeth.blog.hu/api/trackback/id/tr66622654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Janka 2008.08.21. 10:46:02

Igen! Az emberek 99,99999 %-a ugyan így van ezzel. Az életük nehéz, félelmetes, és nagy döntésekből áll, senki nem tudja előre a választ, pedig az életéről, életét erősen befolyásoló tényezőkről dönt. Tehát, nem vagy különleges ezzel, és - ne haragudj - de ezért nem tudlak sajnálni. Állj a sarkadra, és igenis gyűjtsél bátorságot, mert máshogy nem fog menni! Ha ismered magad, akkor tudod, hogy talpra fogsz esni, ha esel, és csak ez számít. Az élet nem áll meg, megy tovább, valahogy úgy is lesz! Ha van családod, és barátaid, akkor biztos van legalább egy ember, akire számíthatsz, aki az ereje határáig segít! Én szorítok neked. Nekem talpraesettnek tűnsz!

Janka 2008.08.21. 10:59:48

Különben is! Ez a rózsaszín háttér nekem a pozitív hozzáállást tükrözi, nem a örök kétségbeesést! A rózsaszín a szeretet, a tisztaság jelképe, a nyugodt, tisztalelkű, művészi beállítottságú emberekre jellemző. Legyél nyugodt, és tiszta mindíg, úgy biztos a legjobb döntést hozod meg!

VElizabeth 2008.08.28. 12:11:33

Szia Janka, üdv az oldalon!
Igen tudom, hogy mindenkinek a maga keresztje, a maga döntései a legnagyobbak, de látom másoknak mennyivel könnyebben megy. Igazából ha döntöttél, akkor el kell tudnod fogadnod azt, amit választottál. Nekem pedig ez mindig nehézkes. Most még nehezebb volt mint eddig. Talán azért mert annyira bizonytalannak éreztem magam körül mindent, és nem is tudtam higgadtan átgondolni a dolgokat. Mindenesetre valami nem hagyott nyugodni, és beletelt vagy egy időbe míg rájöttem mi az. A bátorságról pedig annyit, hogy kb. óránként mást gondoltam..
Igen talpra esek, ez biztos, csak az nem mennyire fog fájni utána a lábam.. bár ez mindig csak hónapok múlva derül ki igazán.
A segítség: ebben az élethelyzetben a testvéreimtől nem várhatok olyan segítséget, mint amilyen kellene, az az ember aki melletem alszik, nos ő nem tud segíteni, vagy inkább nem akar. Tehát egyedül kell feldolgoznom és megoldanom problémát, van a pár ember, akit barátomnak mondhatok, ők tudnak segíteni valamennyit, de választani és viselni a következményeket csak nekem kell.
Kedves, hogy szorítasz, tényleg jól esik, és segített is, amit írtál - elgondolkodtam rajta. Most már elmúlt az kétségbeesett köd, ami rámtelepedett.
Ja és a második kommentben - mindent eltaláltál! ;)
Eliza
süti beállítások módosítása