borongós

 2009.03.06. 18:18

Miért lesz rossz kedvem, ha reggel még jó volt? Mi történhetet velem napközben, amiért ennyire búskomor leszek. Fáradt vagyok, álmos, enni nem tudok. Egyedül érzem magam. Tegnap rossz emlékeimről kellett mesélnem. A legrosszabbakról ami történhet egy emberrel; talán ez az amitől lehangolódtam szépen lassan. Próbálok pozitív maradni, ahogy elhatároztam, és ahogy sikerült is mostanában. Talán tényleg csak elfáradtam a héten, hiszen még nem szoktam vissza. Korán kelés, rohanás, sok munka, furcsa kollégák. Rohanás, kaja,  tanfolyam, rohanás, zuhany, alvás. Elfáradtam. Átlagosnak mondható napom volt, mégis hiányzik valami.

A bejegyzés trackback címe:

https://velizabeth.blog.hu/api/trackback/id/tr44985831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása