Elhagytam...

 2012.06.24. 19:26

Nem. Nem tartottam a saját magamnak tett ígéreteim.

Hazug és csaló vagyok. Hitetlen gyaur - nem vitás.

Vagy élek és nincs semmim, vagy lelkemben haldoklom és próbálok előre jutni és pénzt keresni, enni, inni, aludni és még egy extra is van már - ruházkodni és lakástörlesztőt fizetni. Mert hát a felének a 3/4-e talán az enyém lesz tíz év múlva. 30 évesen mit meg nem tehet az ember! ha fel kell küszködnie magát.

Megint csak kifogás...

Az én hátam mögött miért nincs senki, miért nem támogat? Miért nem volt soha? Igazán?

Hát persze, szép az élet - sose halunk meg! Csak közben szépen csendesen belefulladok a nyomoromba, próbálnék menekülni és fogalmam sincs, mit tehetnék, hogy mi jön.Eltűnök.  Az jön. elvesztem, az van.

Talán van még egy ember, aki egy kicsit megért. Így már kettő lenne.Ez is csak ábránd, délibáb. HINNI NINCS MIBEN, KIBEN. Hitetlen gyaur lettem. 30 és 7. Két szám. Mi mindent takar. Elfed a homály. JOBB IS, UNDORRAL NÉZEK SZEMBE A TÜKÖRBE.

Borzalmacska ez a világ,            borzalmasAN. Fulladozom.. . ...

A bejegyzés trackback címe:

https://velizabeth.blog.hu/api/trackback/id/tr994608444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása