Eltelt egy félév

 2009.02.27. 23:09

Nem is tudom hol kezdjem. Az elmúlt félévben sok minden történt velem. Mondhatnám, hogy szürke kis életemben nem változott semmi, és tulajdonképpen így van; de bennem annál inkább.

Megfordult a világ de a közepén csak én vagyok - és ezt is el kell fogadnom bármennyire fáj. Hát azt hiszem így 8 év után sikerült, és ezt azoknak az embereknek köszönhetem, akik a szeretetükkel, barátságukkal, bizalmukkal és főleg jókedvükkel körbe vesznek. Köszönet érte mindannyiótoknak!

Megfordult a világ. Mindig csodálkozom, hogy mennyi új és új tapasztalatot szerezhetek, és mennyivel bölcsebb vagyok. Hát most megint ez az érzés tört rám. :) Persze a bölcsesség nem tart örökké, csak a következő kudarcokig :) 

Egy kétszobás panel fél bérleti jogával büszkélkedem, itt tengetem mindennapjaim jófej lakótársammal, a munkám egyre stresszesebb (a szokásos egyre kevesebb ember, egyre több munkával), a családom egyre zűrösebb, a pasimat pedig már csak hétvégén látom átlag másfél napra. Ja bocs, azokat a munkahelyi 4-8 perces párbajokat kivéve, amiket mindennap folytatunk. Már amikor találkozunk.

Nos a karácsonyi kavalkád elég kimerítő volt, főleg, hogy vendégül láttam "kis" családom - hozzátenném önként és dalolva! :) A menüsor elkészült, mi túléltük, és mindenkinek ízlett és tetszett minden. Hallelujah..

Januárban 27 éves lettem. Húúhh. közeleg a 30. Égbekiáltó. Ez is elgondolkodtatott. Szép kis mérlegem van: mit értem el idáig, mit rontottam el, satöbbi, satöbbi. Viszont megvan az új célkitűzés is, egész stratégia. Lehet még nincs késő egy kis szellemi átneveléshez?! A januárt végigünnepeltük, annyi januári van hogy elképesztő. Volt mit ünnepelnünk..

Nálam február a betegség hónapja lett az idén. Na meg a kivizsgálásoké. Mindenestre voltam fogászaton, vérvételen, csináltak EKG-t, és tüdöszűrést is megnyugtatóan negatív eredményekkel. Tényleg megnyugtató, hogy minden rendben van, már tavaly is utána akartam járni, hogy van-e lyukas fogam, tönkretettem-e tüdőm a dohányzással vagy hogy vérszegény vagyok-e. Szóval még örülök is, hogy minden rendben velem. NA jó az immunrendszerem nem működik teljesen jól, de már dolgozok rajta, hogy rendbe jöjjön..

Hát nagyjából ennyi jutott most hirtelen eszembe. Az elmélyültebb részeket későbbre tartogatom..

Üdv, Eliz

 

A bejegyzés trackback címe:

https://velizabeth.blog.hu/api/trackback/id/tr65970816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása